Fittstrips

Den senaste veckan har appen Bitstrips fullkomligt exploderat i populäritet hos mina vänner och bekanta. Jag och Patrik har inte kunnat låta bli att haka på vi med och jag måste säga att hans avatar är väldigt lik honom. Min var inte lika lätt att göra lik mig, den blev för söt.20131122-085455.jpg

Så häromdagen blev jag på Twitter uppmärksammad på bloggen Fittstrips ”Instant comics starring your and your friends’ fittor”, en parodi av Bitstrips tror jag man kan kalla det, och kunde inte låta bli att tycka den var sjukt rolig.  Jag kunde inte heller låta bli att skicka in mitt eget bidrag som kommer upp nu i helgen. Eller att göra ännu en Fittstrip att lägga upp här.20131122-085508.jpg

Som med det mesta som blir populärt nuförtiden lär hypen vara över redan imorgon så det är lika bra att passa på att roa sig medan det är roligt!

One thought on “Fittstrips

Kommentering öppen 10 dagar. För regler se under fliken "Om".

