Hej Lisa!

Hej Lisa som kommenterade under mitt senaste blogginlägg. Jag försökte skicka iväg ett mail till dig men det blev en fnurra på tråden. Jag förstår vad du menar och ber om ursäkt för att det blev otydligt och obra. Inlägget är dolt tills vidare och jag lägger antagligen upp det igen när min hjärna är lika skärpt som den brukar vara och jag kunnat formulera om något vettigt istället. När det kommer bli är tyvärr pga omständigheter lite oklart. Skriver detta för att förtydliga att jag inte bara plockat bort det.

Tack för din kommentar! <3

Hälsningar Matilda

Övriga läsare: Det händer inte så mycket på bloggen just nu eftersom jag för tillfället är dum i huvudet. Jag återkommer när dimman har lättat.

Kommentering öppen 10 dagar. För regler se under fliken "Om".

