Helg

Så var denna helg till ända. Som vanligt har den gått lite för fort. Nu när jag skriver är det redan måndag, jag har bara inte gått och lagt mig än.

Vi avslutade helgen med att gå på bio. Hunger games 3: Mockingjay del 1, närmre bestämt. Den var bra. Jag tyckte de fångat bokens distrikt 13 väl. Patrik och jag såg tvåan på bio med och är nu riktigt peppade inför sista delen.

Det är lite mysigt att gå på sen söndagsbio fast man vet att man ska upp igen dagen efter, att promenera hem genom ett tomt, tyst Lund mitt i natten.

Nu redo för en ny vecka.

Kommentering öppen 10 dagar. För regler se under fliken "Om".

