Menskopp igen och riklig mens

Yay Mami Cup L!

Denna månad har jag varit för snål, lat eller upptagen för att ta mig till ett apotek för att köpa Cyklo-F. Alltså fick jag ett tillfälle att testa hur det funkade att köra au naturel med min nya större menskopp.

Det har gått över förväntan. Faktiskt alldeles utmärkt! Inga läckage, inte ens på natten och inga problem med att behöva springa och tömma koppen hela tiden. Jätteskönt.

Som jag sagt innan är det dock inte ett mål att inte använda tranexamsyrapreparat för att minska mensen eftersom jag har lätt för att bli anemisk, men det känns ändå bra att det fungerar att ha riklig mens i vardagen även utan.

Mami Cup menskopp – recension
Mami Cup menskopp

Kommentering öppen 10 dagar. För regler se under fliken "Om".

