Åh nej!!! Fuckzoned igen!!!

… eller kategorin: ”Saker folk söker på för att komma in på min blogg”.

20130603-182453.jpg.
Tough shit! Det är alltid asjobbigt att bli knullzonad av nån person som är snål med sina känslor. ”Asså, jag vill bara knulla!” JAHA!? MEN JAG DÅ?!?

Jag vet inte hur man gör för att istället förvandla det till ett kärleksförhållande, men om jag ska lita på det som folk som ger råd angående s.k. ”friendzoning” gäller det att frånhålla objektet för ens ömma känslor det man ger dem. I fuckzonades fall ligg, i friendzonades fall vänskap, detta i hopp om att de ska fatta vad de missar. Det gamla ”Man saknar inte kon förrän båset är tomt”-tricket, helt enkelt.

Mitt tips är att du googlar ”friendzone igen”, byter ut ”vän” mot ”kk”, ”vänskap” mot ”samlag” och ”hon” mot ”han”, så får du massor av råd. Det är dock tveksamt om de funkar, för kärlek och attraktion är komplicerade saker, men ändå!

Det är väl bäst att avsluta med att säga att jo, jag är lite sarkastisk i det här inlägget, men det är inte illa menat mot den som sökt sig in på min blogg. Jag bara driver med friendzone-begreppet. Kärlek är svårt. Ibland känner man samma sak för varandra , ibland inte. Var ärlig med dina känslor så får du i alla fall klarhet i om han också vill ha en seriös relation. Vill han inte det så kommer du att gå vidare mot andra möten med andra fantastiska människor.

Här är ett äldre, lite mer seriöst inlägg i ämnet: Friend zone?

Kommentering öppen 10 dagar. För regler se under fliken "Om".

