Same old, same old…

Jag försöker låta bli att skriva om mina framsteg på körkortsfronten för jag tänker mig att det är lite trist att läsa, samtidigt har jag inte så mycket annat att skriva om så då blir det inte mycket skrivet. Jag ritar också på en liten seriestripp om första dagen på mensen, men jag verkar ha fastnat. Nåja…

Idag anlände Patriks nyinförskaffade MacBook Pro, så jag sitter i detta nu och testar att skriva på den. Nya teknikprylar har en speciell effekt på mig, jag bara älskar dem! Det känns så fina och lyxiga och jag får alltid lust att använda dem för diverse kreativa projekt som sen sällan blir av. Just nu får jag dock mest hejda mig från att peta på skärmen, jag har blivit lite väl van vid att göra saker med min älskade iPad.

Dagens leverans gjorde alla i hushållet glada, som synes:20130508-195809.jpg

 

Kommentering öppen 10 dagar. För regler se under fliken "Om".

