Way to go!

Jag tog fel på dag och fick för mig att jag skulle vara i Stadshallen klockan 9 idag för en föreläsningsdag om varför man blir kriminell och hur man förändrar kriminellt beteende anordnad av Lunds brottsförebyggande råd. En föreläsningsdag som inte infaller förrän imorgon. Nåja, då kom jag ju upp och ut tidigt i alla fall. Efter att ha väntat i en timme på att Stadsbiblioteket skulle öppna sitter jag nu här, i en värld full av möjligheter!

20121105-104235.jpg

Kommentering öppen 10 dagar. För regler se under fliken "Om".

