Eftersatt blogg men nu ändring på torpet!

Usch vad eftersatt bloggen har blivit eftersatt och varför? Jag vet inte. Antagligen skrivkramp. Jag har lagt in en del utkast med ämnen att skriva om men det har inte blivit nått av dem. Dock har jag tänkt ändra på det idag.

Med hjälp av kaffe, treo (mot mensvärken från helvetet) och en strimma sol genom köksfönstret ska det nog gå. Stay tuned…

P.s. Igår roade jag mig med att kolla upp vad ingredienserna i Försvarets hudsalva är för nått, de står ju bara beskrivna med tjusiga ord. Den främsta ingrediensen är Adeps Bovis, ett finare namn för talj av nötdjur. Alltså inget för vegetarianer om någon av er missat att kolla upp det.

Kommentering öppen 10 dagar. För regler se under fliken "Om".

