And this is why I find myself awake

20120701-064403.jpg

Sitter vaken i en stuga i Halmstad såhär på morgonkvisten. Vaknade strax innan 6 av att 1,5 åringen pep missnöjt i sömnen. Ännu en kindtand på gång. Eftersom jag somnat vid 21 igår var det svårt att komma till ro igen. Syrran och hennes man firade 5 årig bröllopsdag i en friggebod på tomten så jag håller ställningarna med barnen. Än så länge sovs det på alla fronter, utom min då.

Igår spenderade vi hela förmiddagen på stranden. Jag solade förnuftigt, d.v.s. inte alls, men lyckades nog bli lite brun om nosen ändå. Men det är ok så länge jag inte blir bränd.

Jag badade också, såklart, vilket var viktigast! ;-)

One thought on “And this is why I find myself awake

Kommentering öppen 10 dagar. För regler se under fliken "Om".

