Ojoj! Boktips!

Jag insåg precis att jag inte varit in på bloggen idag, ens för att titta om jag fått nån kommentar eller spännande statistik. Varför? Jo jag tankade med iPaden ner Hungerspelen: Trilogin från Elib igår och har fastnat! Är nu inne på andra delen, sida 528 av totalt 853. Anledningen till att jag lyckades somna igår var att batteriet tog slut! Det är inte ofta jag fastnar för romaner så det var ju kul att jag hittat en som jag knappt kan lägga infrån mig!

Första boken är ju den som filmatiserats och går på bio nu under titeln The Hunger Games.

Hurra för ebokslån förresten! Så skönt att kunna låna utan att springa till bibblan samt att det inte finns någon risk för förseningsavgifter eftersom det inte finns någon fysisk bok att lämna tillbaka. Den bara gär inte att läsa när tiden gått ut och tycker man så inte att man var färdig med boken är det bara att låna den igen!

One thought on “Ojoj! Boktips!

  1. Böckerna är helt fantastiska! Jag ska börja läsa den tredje boken i kväll, tänkte jag. Kunde inte lägga ifrån mig de första två delarna, så jag hoppas att den sista är lika bra. :)

Kommentering öppen 10 dagar. För regler se under fliken "Om".

