Jubbigt…

3 thoughts on “Jubbigt…

  1. Kortfattat: Say whaaaat?!
    Okej, har jag missat något i den svenska mjölkförpackningsutvecklingen här i utriket? Eller har jag gått och blivit lite korkad på äldre dagar? Vad i hela fridens namn kan det vara som hänt som gjort att mannen i fråga inte längre kan ställa in mjölken med vänsterhanden? Förutom att … eh… han har köpt ett kylskåp där dörren öppnas från andra sidan, eller dylikt.

    • De har bytt (ska byta? Bor ju i skåne där vi har Skånemejerier) förpackning från gamla ”tegelstenen” till den smalare högre typen. Hur det förändrat hur han ställer mjölken i kylen vet jag ej.

      • Hahaha! Fantastiskt!
        Nej, jag kan då verkligen inte begripa vad som gör att han måste byta hand där. Jag är van vid att använda båda typerna av förpackningar, och använder så vitt jag vet samma hand för att ställa in båda. :P
        Att han dessutom finner detta så utomordentligt irriterande att han tycker det är värt att skriva om det till Expressen är ju alldeles underbart! Dagens i-landsproblem, någon?

Kommentering öppen 10 dagar. För regler se under fliken "Om".

