Jag är uppmuntrad i min hårighet!

Med anledning av hår under armarna-debatten skrev min sambo häromdagen ett blogginlägg. Det är så grymt skönt att leva med någon som inte hakar upp sig på sådana saker. Ett ex till mig brukade säga åt mig att raka mig när håret under armarna blev ca 1 cm långe, det var något Patrik inte ens tänkte på!

”Med anledning av detta tänker jag göra följande chockerande uttalande: Min flickvän rakar varken armhålor eller ben och JA jag tycker hon är både snygg o sexig. Tro’t eller ej men hon får faktiskt ligga ändå! Faktum är att om jag anstränger mig vill jag minnas att hon rakade dessa partier i början av vårt förhållande… men jag märkte inte ens när hon slutade med det. Har aldrig ägnat det särskilt mycket tanke och NU kan jag inte annat än uppmuntra henne att låta bli.”

Uppmuntrad att inte raka sig eftersom så många haters visade sitt fula tryne. Det ni! Det är en riktig partner och medmänniska det!

Tidigare enlägg om kroppsbehåring:
No shave november
Inte “hårväxt” utan “oönskad hårväxt”

4 thoughts on “Jag är uppmuntrad i min hårighet!

  1. Haha, söta ni är :-)

    Min man brukade tjura lite om jag rakade benen för efter mindre än ett dygn var det stubb och stickigt och inte alls trevligt att ta på (det var eventuellt en motreaktion på att jag ibland beklagade mig över hans stickiga haka om han inte rakat sig på ett tag…). Så hyveln kom allt mer sällan ut ur badrumsskåpet och nu vet jag inte ens var den är!

Kommentering öppen 10 dagar. För regler se under fliken "Om".

