#Alphabetmonth

20120213-105401.jpg

Ära vare Gud i höjden, detta har Patrik gjort i slöjden.

Bara för att vi har ett A på väggen bestämde jag mig för att hänga på en fotoutmaning med instagram. Den är initierad av Nina Ruthström och Sofia Ekström och innebär att man ska fota (med mobilen) och publicera (på instamgram/twitter) alla alfabetets bokstäver från A-Ö, en om dagen.

Det kommer dock hända att jag, t. ex. som idag, fuskar och tar kort med min kamera. Kameran i iPaden är nämligen riktigt sugig och jag har ingen ajfön!

2 thoughts on “#Alphabetmonth

Kommentering öppen 10 dagar. För regler se under fliken "Om".

