Jag fortsätter pilla med min version av en kvinnlig spelkaraktär

Det är svårt att låta bli när man väl börjat. Här i en version kalkerad och färglagd i SketchBook Pro för iPad. Mitt första tafatta försök att leka med skuggningar digitalt. Inspirerad av mitt favoritspel Borderlands, som definitivt hade mått bra av minst en till kvinnlig karaktär att välja mellan.

20120203-215715.jpg

One thought on “Jag fortsätter pilla med min version av en kvinnlig spelkaraktär

  1. Ping: Jag tycker nog att de skjuter över målet med denna kvinnliga spelkaraktär. Men A- for effort!(?) « Matildas blogg

Kommentering öppen 10 dagar. För regler se under fliken "Om".

