Things that make me go hmm…

Ibland är det riktigt intressant att se sökord folk googlat på för att råka ramla in på min blogg. Som den gången någon hade sökt på ”sjukligt skön stjärt att knulla”. Men den inringade sökningen ovan får mig lite att fundera på vad för inlägg personen i fråga ramlat in på och ifall denne fick svar på sin fråga. Efter att ha googlat själv på det kom jag fram till att det måste vara inlägget om mina 10 dödssynder från blogglistan för ett år sedan.

Mitt tips är i alla fall att om du är rädd om ditt nuvarande förhållande så ska du inte göra saker som du inte vill att din partner ska få reda på (någonsin såklart, jag snackar inte hemlighålla klapparna fram till julafton). Att gå bakom ryggen på någon är, vågar jag påstå, aldrig stärkande för förhållandet. Vill du fika med exet, säg det till din partner! Kan denne inte hantera det får du börja fundera på dina alternativ. Är det orimligt av partnern att inte vilja det, som om det inte finns någon anledning att vara svartsjuk, och borde du i så fall fundera på att promenera iväg från kontrollfreaket? Eller är det viktigare att hålla fast i vad du har i ditt liv nu och låta exet finnas i det förflutna?

4 thoughts on “Things that make me go hmm…

      • Jag har fått sökningar på min gamla blogg som jag inte fattat, eller andra som bara är så puckade. En som var ”analknullad feminist”,… Jaha? Liksom. Sen får jag fortfarande in många, varje dag, som kommer in på min gamla blogg genom att söka på analsex.

  1. Ping: Sökning till min blogg « Feminism och Funderingar

Kommentering öppen 10 dagar. För regler se under fliken "Om".

