Lol

Jag höll upp ett örhänge mot sambons öra. Han började skämta om att jag skulle trycka det genom örat på honom och på så sätt pierca honom i örat.

Jag: ”Närå, detta är ju oäkta metall, men hade det varit GULD däremot så ”tjoff” så hade jag gjort hål i ditt öra!”.

Patrik: ”Eller så tar du med mig till en piercingstudio och har med dig en person jag kan sitta i knä på. Så du kan komma och rädda mig när det gör ont så jag inte associerar dig med smärtan!”.

Jodå, även sambon tycker att det där med att göra hål i individer som inte får bestämma själva över sina kroppar är ett intressant samtalsämne.

Kommentering öppen 10 dagar. För regler se under fliken "Om".

