Beklämmande # 2

En annan sak som är beklämmande är att jag nu sitter och känner mig lite orolig för att kompisen ska gå in på min blogg och bli ledsen och arg över att jag sitter här och tycker till om hennes tyckande. Så orolig så jag klickade ur ”publicera på Facebook” för att minimera risken att det ska hända.

Släkt och vänner (iaf mina) bidrar med enorma mängder uppslag till blogginlägg som jag aldrig vågar skriva om för att man inte vill stöta sig med dem. Hur många gånger har jag inte tänkt ”WHAT THE…” och fått upp ett skitbra blogginlägg i huvudet men refuserar det för att jag är för feg för att göra mig obekväm.

Kommentering öppen 10 dagar. För regler se under fliken "Om".

