Tillbaka

Efter att ha börjat få stora problem med att hitta bilder i gömmorna till fotoutmaningen och lika stora problem att ta snygga bilder till densamma gav jag upp projektet och har inte orkat titta in så mycket på bloggen sedan dess. Nu när vi nästan är inne i augusti försöker jag ta mig i kragen!

Jag blir lite sur på att jag har svårt att ta riktigt skarpa bilder utan starkt utomhusljus och även då är det svårt. Systemkameror är ju lite krångliga tingestar och jag börjar inse att det inte är så lätt att lära sig hantera den själv särskilt då instruktionsboken lämnar mycket att önska. Kanske behöver jag lite mera teori innan det funkar riktigt bra i praktiken. Någon som har bra boktips eller andra lästips (typ hemsidor)?

Kommentering öppen 10 dagar. För regler se under fliken "Om".

