Fotoutmaning dag 12: Min vardag

5 thoughts on “Fotoutmaning dag 12: Min vardag

  1. Hej igen! Herregud det var alldeles för längesen som jag var inne å kikade på din blogg!! Det har skrivits rätt mycket!!!

    Vilka härliga foton, skrattade gott åt Martin Timell-Wannaben som klinkrat upp ert kök ;) haha sicken en!

    Nä nu ska jag läsa lite vad du har hittat på!

    kram på dig

    Elinor, fd. redishfox.blogg.se

    • Hejsan, vad kul att höra från dig! Ja jäklar… vår lägenhet. Haha! Den skulle behöva totalrenoveras från golv till tak i alla rum men det får nästa ägare ta hand om :-)
      Hoppas det är bra med lilla Tildisen och dig!
      Kram!

    • Jodå, jag lever! Jag har bara totalt kommit av mig i fotoutmaningen eftersom jag är lite besviken på bildkvaliteten jag levererar. Uppenbarligen behöver jag gå en kurs för att lära mig kameran bättre!

Kommentering öppen 10 dagar. För regler se under fliken "Om".

