Fotoutmaning dag 10: Detta gör mig glad

Det som gör mig absolut gladast är mina två favoritpojkar. Här tycker jag man ser så fint kärleken mellan dem. Sotis sträcker sig upp för att få en puss på kinden, som han så ofta gör när man gosar med honom.

Faktiskt är det så att det är katten och min sambos kärlek till honom som förde oss samman. Jag spanade för ca tre år sedan runt på ett community för alternativa (Helgon, som Lunarstorm fast med grå bakgrund, hehe) och råkade snubbla över en supersnygg kille som hade fina bilder på sig och sin katt. Som inbiten kattälskare tänkte jag att det kan ju bara vara en fantastisk kille så jag skrev till honom, fick svar och nu sitter jag här och skriver om det ♥

Andra utmanare är: KristinaCarinaLotta – Oh lovelyRijoFröken KNinaHippiemammanOlickaFamiljen ToadEmmaMadeleineFridaKarro JMarieMagdalenaFinurliga frökenLairamaMalinEmma HHelenSignerat71PillargontantenDagarnaKlaraAnaiahSofiAmanda och Lotta.

Kommentering öppen 10 dagar. För regler se under fliken "Om".

