Fotoutmaning dag 6: Tema ”grön”

Igår morse slet jag fram kameran, öppnade köksfönstret och passade på att fotografera vår baksida. Jag tycker nämligen att det är så fint när klöver och brunört växer i gräsmattan. Det ger ännu en dimension då blommande buskar, som rosor, annars främst är planterade nära huset och därför inte syns när jag tittar ut. Eftersom de är så nitiska med att klippa gräsmattan fick jag alltså passa på tillfället. Och sure enough, 5 minuter senare hör jag ett WROOOOOOOM och vår gräsmatta är endast grön igen.

Andra utmanare är: KristinaCarinaLotta – Oh lovelyRijoFröken K, NinaHippiemammanOlickaFamiljen ToadEmmaMadeleineFridaKarro JMarieMagdalenaFinurliga frökenLairamaMalinEmma HHelenSignerat71Pillargontanten,DagarnaKlaraAnaiah, SofiAmanda och Lotta.

Kommentering öppen 10 dagar. För regler se under fliken "Om".

