Fotoutmaning dag 5: En gammal bild

Dagens tema är ju ”en gammal bild”. Som ni förstår har jag inte tagit bilden själv. Eftersom detta är ”Matildas blogg” letade jag upp den äldsta bilden på mig jag kunde hitta, tagen på BB straxt efter att jag föddes. Då jag i år kommer uppnå den respektabla åldern av 30 år kan den nog räknas som gammal. Som ni ser hade jag redan förärats med mitt vackra (ehm) namn. Antagligen är det den ömma (i dubbel bemärkelse sådär straxt efter en förlossning som bara tog 16 minuter) modern som är fotografen, som i de flesta av mina foton från barndomen.

4 thoughts on “Fotoutmaning dag 5: En gammal bild

Kommentering öppen 10 dagar. För regler se under fliken "Om".

