Stickprojekt

När jag var hemma hos mor möttes jag av det fasansfulla beskedet att min kvarglömda favoritkofta blivit ”märkt” å det grövsta av en katt och därför var kastad. Sedan dess har jag funderat på hur jag inför höstens kyla ska kunna ersätta den, fram tills nu! Som så många gånger förr var jag inne på Garnstudios hemsida och tittade på mönster. Där hittade jag denna skönhet (klicka här för att komma till mönstret) som jag nu planerar att sticka:

Färgerna jag väger emellan är mörk och ljus olivgrön. Det lutar mest åt den mörka. Vad tycker ni?

2 thoughts on “Stickprojekt

    • Jag gillar verkligen båda, men känner nog att den mörka passar bättre till hösten. Blir den bra kanske jag stickar den ljusa till våren :D Fast jag får nog pallra mig till garnaffären och spana in garnerna IRL innan jag bestämmer mig.

Kommentering öppen 10 dagar. För regler se under fliken "Om".

