Fotoutmaning dag 1: Självporträtt

Utmaningen börjar hårt med en för mig RIKTIG utmaning, ett självporträtt. Jag är en såndär människa som hellre befinner mig bakom kameran än framför, men ibland får man ju offra sig. Så jag tog fram kamerastativet, aktiverade fjärrutlösarläget och parkerade mig på en pall framför vår UNDERBARA köksvägg bestående av flammigt grönmålad strukturtapet, kladdade på rött läppstift, släppte ner det trassliga håret och log milt mot kameran. *KLICK*

Hade jag varit riktigt modig hade jag tagit bilden där jag smajlar så jag visar tänderna, men nej, jag klarar inte det.

För mer info om andra utmanare och vad som kommer visas resten av dagarna klicka HÄR

3 thoughts on “Fotoutmaning dag 1: Självporträtt

Kommentering öppen 10 dagar. För regler se under fliken "Om".

