Går ut hårt idag

Jag började dagen med att promenera iväg till vårdcentralen. Igår började nämligen ett födelsemärke jag har i u-ringningen att blöda utan att jag visste varför. Det gav mig anledning att pallra mig iväg för att kolla upp lite prickar jag funderat över. Väl där fick jag remiss till hudkliniken för att ta bort det märket samt min mouche vid munnen, som jag levt med i nästan 25 år *snyft* Nåja, den har ändå tappat färg och börjar mer se ut som än vårta och mindre som en skönhetsfläck ju mer åren går. Jag kommer nog tycka att jag ser jättekonstig ut utan den, naken, precis som jag tyckte jag såg ut utan glasögon första gången jag skaffade kontaktlinser.

2 thoughts on “Går ut hårt idag

  1. Jag borde själv ta tag i den där fula fläcken på låret… borde ha tagit bort den för många år sedan. Men så gäller det att masa sig dit och så.

Kommentering öppen 10 dagar. För regler se under fliken "Om".

