Jag formligen spottar ur mig inlägg idag.

Nyligen när jag tittade på min bloggstatistik såg jag att någon kommit in på min blogg genom att söka på ”varför blir inte vaniljkrämen hård”. Fenomenet har en väldigt enkel men ack så trist förklaring. Antagligen har något med saliv på, en sked, ett finger, en armbåge, råkat doppas i vaniljsåsen innan den stelnade. Enzymer i saliv förstör såsen så den aldrig tjocknar. Man får helt enkelt göra om allt från början och se till att inte smaka på såsen två gånger med samma bestick eller extremitet utan att tvätta emellan.

2 thoughts on “Jag formligen spottar ur mig inlägg idag.

Kommentering öppen 10 dagar. För regler se under fliken "Om".

