I’m on a roll

I’m on a roll (tänker på att jag vunnit 2 par kompletta glasögon hos Lensway), lika bra att utnyttja det till att tävla lite mer. Hos Brandos kan man vinna 40 par skor! 40 PAR!!! Jag sitter redan här och funderar över alla joggingskor och Dr Martens jag skulle införskaffa om jag vann… Antagligen hade många fått stå i förrådet och så hade jag fått cirkulera dem för att använda alla, men jag tror jag skulle kunna stå ut med det.

Tävla här du med!

Kommentering öppen 10 dagar. För regler se under fliken "Om".

