Aj min hand!

Jag har suttit i 3-4 timmar nu och försökt trevande att skapa en rolig header till bloggen. Lite nöjd blev jag med resultatet så det får stanna kvar tills jag fått någon ny idé och lärt mig Photoshop lite bättre.

Favorittekniken är att rita för hand med bläck, scanna in i Photoshop och så klippa ihop och färglägga för glatta livet med hjälp av min Bamboo Pen som jag fått av min sambo ♥.

Kluddad under föreläsning om Laboratorieskolan i Bielefeld i onsdags. Resten ritade idag.

Kommentering öppen 10 dagar. För regler se under fliken "Om".

