Färdig!

Här är slutresultatet.

Nu ska jag börja på en vit tröja i bomullsblandning. Halleluja för naturmaterial säger jag bara! Jag är så trött på den gnissliga känslan av akryl.

Jag är lite trött så jag orkar inte blogga om nått vettigt. Däremot kan jag kanske lägga ut mitt lilla facebookutbrott över män som gnäller över att de inte har internationella mansdagar eller killjourer så det blir nått mer läsbart här för de som inte är fascinerade av stickade babytröjor. Ursäkta den dåliga kvaliteten, Photoshop ville inte arbeta med mig så jag fick använda mig av paint.

Och så ett litet förtydligande: Naturligtvis tycker jag att jämställdhet angår alla och att man inte ska jobba endast för sitt eget kön, det jag vänder mig emot är de mulliga mansgrisarna som blir avundsjuka på saker som kvinnokampen skapat men som samtidigt inte vill engagera sig själva i att skapa nått för sig utan tycker att det ska serveras dem på ett silverfat.

Kommentering öppen 10 dagar. För regler se under fliken "Om".

