Multiman!

”Anpassad för dig som man”, jo jag tackar ja!

Jag och sambon har pimplat multivitamin i brustablettformat för glatta livet i våra försök att mota en envis förkylning i grind. Så var det idag dags att köpa ett nytt rör. De hade i vår lokala affär inte samma märke som vi brukar använda men vi ryckte åt oss nått som såg bra ut. Så när vi kommer hem säger Patrik ”Ojdå…” med lite ynklig röst. Vi hade visst lyckats rycka åt oss multivitaminer för KARLAR!!! Jag sitter och smuttar på ett glas i detta nu och känner hur penisen växer fram.

3 thoughts on “Multiman!

  1. Hahaha du är la för skön!! Robban å jag käkar mitt val kvinna/man. Så läste vi lite på min burk å på hans burk. Vi kom fram till att nästa gång köper vi bara kvinna så käkar han det. Det är mer av allt i den där, å ändå kostar de lika mycket.

    Så jag håller väl tummarna där då att han inte helt plötsligt kommer hem med en mus å PMS, det hade vart lite tråkigt…. å jobbigt. Haha!

    Fan vad härligt att du kan ha din gamla barnvagn! Det hade jag också velat! Min var verkligen superfin!! Vit iofs, inte min grej med vita grejer. Jag är skitgrisen nr.1!

    Jag fattar inte heller det här med barnvagnsförbud, jag vill inte ställa min ute! Matilda låg ju å sov å det ville jag att hon skulle fortsätta med, men inte tusan kan jag lämna henne i den ute! Nä. Det finns tydligen ett kafé (utöver condecco) som är väldigt barnvagnsvänliga, å det är Dahls (konditorikedjan) som har ett kafé som är stort. Men hur kul är det att sitta där varje gång? NÄ! Variation vill man ha, men nu kommer inte jag åka in till stan för fika fler gånger. Nä, tar ngt av köpcentrumen här i krokarna, där är man i alla fall inte portad från vare sig lunchställen eller affärer.

    Vad duktig du är som stickar!! Jag vill också kunna det!

    Ooops! Nu vaknade barnet!

Kommentering öppen 10 dagar. För regler se under fliken "Om".

