Jag är fan sjuk!

Tårta som tinar ovanpå mikron, utom räckhåll för kissen. I sällskap av Yoda, avocado, arga katt-äggklockan och mina vitaminer.

Här sitter jag och lider. Om en halvtimme ska vi roa oss med att titta på Efterlyst och käka den kvarvarande tårtan som jag fann i frysen. Ja jag vet att jag ska sluta med socker, men Rom byggdes inte på en dag ;-) Detta är det sista smaskiga som existerar i hemmet och som kan fresta mig… förutom marsipanen i skafferiet, men den är inte ens god.

Hur som helst har jag extremt svårt att låta tårtbitarna tina i fred. Jag vill bara trycka in dem i ansiktet nu, NU, NUUU!!! Det är inte normalt! Jag har suttit här och lidit i 40 minuter som har känts ungefär som 4 timmar. Det ska bli så skönt när sockersuget är borta. Idag har jag haft huvudvärk och känt mig allmänt yr och snurrig. Abstinens? Nejdå, inte alls…

Kommentering öppen 10 dagar. För regler se under fliken "Om".

