Ahhh…

Det är alltid lika härligt när folk lyssnar på vad man säger till dem. Då är det roligt att ge råd.

Nu till något helt annat, något värre: Jag är smått seg idag för i natt drömde jag mardrömmar hela natten, dessutom drömde jag samma mardröm i olika varianter. Varje gång jag vaknade, insåg att det bara varit en dröm och somnade om började det om igen. Vad jag drömde var att min mamma ringde för att säga att min styvpappa hade dött. Jag är rätt säker på att jag skrivit om detta tidigare, min ständiga ångest över att någon av mina kvarvarande föräldrar ska försvinna. Varje gång min mamma ringer så blir jag orolig att nått har hänt. Det är verkligen min värsta mardröm och den blir ju inte bättre av att jag vet att det är oundvikligt att det en dag sker. Min styvpappa har verkligen varit den bästa pappan någon kan önska sig och det är så jobbigt att inse att han inte är så pigg längre.

I miss the old days…

Kommentering öppen 10 dagar. För regler se under fliken "Om".

