Jag ändrade mig…

… och bakade istället.

Rulltårtebakelser med vaniljkräm i hemmagjorda rulltårtan, banan ovanpå rulltårteskivan och så glasskräm innan jag lade på ett lock av ofärgad marsipan och pudrade över ett hjärta av kakao. Lite söta ändå. Hoppas Patrik kommer tycka att de är goda.

Mycket kärlek är de gjorda med, särskilt med tanke på att vi inte äger någon kavel eller fungerande elvisp. Jag kavlade ut marsipanen mellan två uppklippta fryspåsar med hjälp av en vinpava. Kreativt ;-)

Nu ska jag göra mig snigg inför vår middagsdejt.

2 thoughts on “Jag ändrade mig…

Kommentering öppen 10 dagar. För regler se under fliken "Om".

