Alla ♥:ns dag

Från http://www.sockerkoma.se/

Idag är det alla hjärtans dag och därför ska jag och sambon vara ungefär lika normalromatiska mot varandra som vi ganska ofta är. Vi ska mötas upp i stan för att gå till en av favoritrestaurangerna och äta. Det är alltid trevligt att få en anledning till det.

Jag håller tummarna för att min bokning registrerades, det var nämligen så att jag i glädjen över att de inte sa ”nej tyvärr det är fullbokat”, verkar ha missat att uppge mitt namn. Det blev nog lite språkförbistring misstänker jag för jag trodde hon sa hej då, haha… eller så har de registrerat det på telefonnummer. Det vore ju skönt om jag hade hjärnan med mig ibland… Hursomhelst kanske vi får plats ändå, men man vet ju aldrig. Det är ju trots allt måndag så folk kanske inte sitter ute på restaurang idag, jag vet de som klarade av det momentet i helgen istället.

Snart ska jag ge mig av ner på stan för att inhandla efterrätten. Det ska bli en överraskning till Patrik så jag vill inte berätta vad det är för nått, ifall han mot förmodan skulle läsa bloggen på jobbet, men jag kan säga att det är nått smaskigt som vi båda tycker väldigt mycket om.

Kommentering öppen 10 dagar. För regler se under fliken "Om".

