DATUM FÖR BLOGGUTMANING: RÖDA LÄPPAR

Ok, har alla förberett sig mentalt inför utmaningen? För nu på MÅNDAG kör vi!

Måndagen den 31:a januari är dagen vi ska våga oss ut i världen med våra stoppljus till läppar –kom ihåg att ta bilder och blogga sen om upplevelsen (ni som har bloggar då givetvis)! And may the force be with you.

Vi som vågar är:

Ozena

Mandragora

Definitely – Jennifer Borg

Rackarmorsan

Tejje

Nina Ruthström

Mari

Lady Dahmer

Tildaf

Beatrice

Hanna

Jåi

Syster Sandra

Sanna

Sofi

Linn

Pernilla

Clayman*

*som i egenskap av att vara man och som därmed gör det hela till en ännu läskigare utmaning –  får välja fritt mellan läppstift, Paul Stanley-sminkning, kajal eller mascara – vi får se ifall han nappar på något ;-D

——————————————————————————————-

Det känns ju som liiiite fusk från min sida eftersom jag faktiskt inte är rädd för att ha rött läppstift, men jag ser det som att jag kanske inspirerar andra till att våga. För det är ju så snyggt! Här är en bild på lilla jag för 5 år sedan när jag hade mörkt hår. Jag vet att jag ser ut som ett litet emo, jag var full och trött så jag skyller på det ;-)

Förövrigt fuskstartar jag redan idag eftersom jag och sambon varit nere på stan. Det är ju lätt att sitta i köket och vara modig när man knackar på datorn hela dagarna. Kanske drar jag en repa på stan på måndag med bara för sakens skull!

Jag vet inte om det var någon som registrerade att jag såg skum ut, jag bor trots allt i Skåne där det känns som att man får se ut lite som man vill i större utsträckning än vad man får uppåt landet. Jag menar, folk går ju t.o.m. runt i PÄLS utan att skämmas.

Kommentering öppen 10 dagar. För regler se under fliken "Om".

