Min sambo får mig att skratta

Idag har sambon lyckats få mig att börja skratta åt tokigheter han sagt hela två gånger.

Det började i morse när vi låg i sängen och myste (mös?) innan vi skulle gå upp. Han berättade att han slagit i ena lilltån i min resväska som ligger lite ostrategiskt placerad (men vad gör man inte för katten som älskar att ligga på den?). Straxt därefter gjorde han någon konstig manöver med ena benet och lyckades slå den onda tån i väggen.

Patrik: ”Ajjjjj!!! Min onda tå!!!”
Jag: ”Det där var väl onödigt!”
Patrik, med en hes lite sexig viskning: ”Näää…”

Ok… whatever floats your boat min lilla masochist ;-) Han menade att han trodde att jag sagt något annat, vad kom vi inte fram till, men men, det blev ju roligare såhär.

Sedan när vi satt och käkade på MAX efter att ha shoppat pratade vi om hur vilda eller lugna vi varit som barn utbrast han detta ”I lågstadiet brukade jag leka med mig själv på rasterna!”. Ok älskling, inte för att JAG blir förvånad, men ändå, hahaha! Han menade såklart att han ibland lekte ensam.

2 thoughts on “Min sambo får mig att skratta

Kommentering öppen 10 dagar. För regler se under fliken "Om".

