Dag 29 – Det här ska jag bli när jag blir stor

Äldre.

Det känns som att jag redan skrivit om mina ambitioner när jag skrev vad jag drömmer om.

Tyvärr har jag aldrig varit en särskilt ambitiös människa och jag har aldrig vetat vad jag vill bli när jag blir stor. Jag tror att man inte kan planera sitt liv ändå så jag låter bli och tar istället mina chanser när tillfällen ges. Det brukar ordna sig till slut.

Inom den närmsta framtiden hoppas jag att jag blir tågresenär och sedan julfirare i Småland, men vi får se hur det blir med det. Jag lever i nuet ;-)

Kommentering öppen 10 dagar. För regler se under fliken "Om".

