Dag 27 – Min favoritplats

Min favoritplats… oj den var svår. Jag kommer först att tänka på platser jag inte har tillgång till p.g.a. att jag inte äger fastigheterna längre. *funderar*

Det är ju lätt att säga ”min favoritplats är där de jag älskar finns” och det är ju sant, men ska jag välja en specifik plats får jag nog välja vår familjs svampställen någonstans mellan Katrineholm och Nyköping. Inte bara för att man kan hitta 6 kg kantareller på 30 minuter där, utan för att min släkt plockat svamp där i flera generationer i över 100 år tillbaka. Jag känner verkligen kontakten till min historia när jag är där. Dock har jag inte haft chansen att vara där på länge nu eftersom mina föräldrar har flyttat, men det är en favoritplats!

Kommentering öppen 10 dagar. För regler se under fliken "Om".

