Dag 19 – Detta ångrar jag

Det jag ångrar mest är alla de gånger jag inte varit snäll mot mig själv. Jag önskar att jag kunde få träffa 15årsjag, ge henne boken ”He’s just not that into you” (ja jag vet att den är superamerikansk och inte helt applicerbar på svensk datingkultur, men den har sina poänger) och säga ”Karlar och spårvagnar är nått man inte springer efter, för det kommer snart en ny”.

Jag ångrar att jag inte satt mig själv främst oftare. Vilket såklart är en utveckling av att inte vara snäll mot sig själv. Tyvärr är jag ingen anhängare av att sätta sig själv främst även om jag blivit lite bättre på det på senare år. Såklart menar jag inte att man alltid ska sätta sig själv främst, men man ska sätta sig främst i relationer till människor som egentligen inte bryr sig om en alls!

Kommentering öppen 10 dagar. För regler se under fliken "Om".

