Dag 16 – Första kyssen

Hur min första kyss hände är inget jag rekommenderar.

Jag och min dåvarande bästa kompis var i en grannstad och umgicks med två killar jag aldrig träffat förr. Så fick någon för sig att vi skulle leka sanning eller kånka i en garderob och på den vägen var det. Min första kyss var alltså med en kille jag inte var det minsta intresserad av, som inte var det minsta intresserad av mig. Han hette Daniel, jag var 14 år och lite desperat över att bli kysst för jag trodde att min okyssta status betydde att jag var ful. Hans tunga var stel som en fiskpinne och det hela var rätt obehagligt. I efterhand har jag fått veta att en annan kompis var kär i honom vid ungefär den tidpunkten, men jag kan ju säga till henne att hon definitivt inte missade något.

Naturligtvis önskar jag att det varit med någon som jag var kär i, men egentligen spelar det ingen roll. Dessutom var det länge sen.

4 thoughts on “Dag 16 – Första kyssen

Kommentering öppen 10 dagar. För regler se under fliken "Om".

