Dag 14 – Självporträtt

Jag hade ritat tre stycken självporträtt i olika stilar som jag tänkt dela med mig av idag, men tydligen fungerar vår scanner inte med Windows 7 som är i nya datorn och jag vet inte hur man installerar den på denna dator. Därför lägger jag upp ett ca 1 år gammalt självporträtt jag ritat i ett kärleksbrev till min sambo.

Här är vår lilla familj. Jag antar att jag inte måste klargöra vem av figurerna som är jag, men jag kan ju säga att jag varken är lång eller svart och hårig ifall det skulle vara någon som undrade ändå.

Kommentering öppen 10 dagar. För regler se under fliken "Om".

