Mmmmm!

Glassen som tillverkades igår var ännu godare idag! Mums!

4 thoughts on “Mmmmm!

  1. Ja, men jag tror inte att betapred är så bra när man ammar ;) tyvärr… har inte det hemma heller. Men läkaren sa att jag skulle köpa antihistamin på apoteket, å det är ju clarityn… men har det inte lugnat sig under dagen så ringer jag nog vårdcentralen imorgon å ber om att få träffa en läkare som kan skriva ut ngt åt mig… man blir ju dum i huvudet av att gå runt med klåda!

    oj! Nu kommer det besök.

    Kram till dig, å ja, det är jävligt mysko att det blir dubbelt av dina!

    • Det står i bipacksedeln att det inte ska vara någon fara om det bara är tillfälligt, men det är väl alltid bäst att kolla för att vara på den säkra sidan ;) Läskigt i alla fall. Särskilt när man redan är allergisk av sig för då har ju kroppen en tendens att överreagera. Man har ju redan blodet fullt av IgE-antikroppar.

  2. Uj du verkar kunna det där. :) Jag är ju också nötallergiker, allt har kommit på senare år…

    Jo, Clarityn är rätt milt, men det har faktiskt hjälpt! Superskönt, nu är det bara lite utslag kvar. Ska försöka få tag i vårdcentralen imorgon å boka tid för allergitest… dom är så jävla svåra å få tag i bara… teletid i en timma och inget kösystem… bara tutar upptaget… känns riktigt lönlöst, å när man äntligen kommer fram drar säkert ungen igång å gallskrika! ;)

    Kram kram!

    • Hehe, jag är barn till en läkare och en sjuksköterska, då plockar man upp ett och annat ;) Jag har dessutom varit allergisk i hela mitt liv och är född med extrema IgE-värden, det var t.o.m. så att de trodde att jag var döende i någon blodsjukdom när jag var runt 1 år så de skrämde upp min stackars mamma rejält innan de såg vad som var problemet. Men men… jag lever ju fortfarande.
      Ja den jäkla vårdcentralen… man får hänga på luren så fort de öppnar på morgonen annars är det svårt att komma fram.

Kommentering öppen 10 dagar. För regler se under fliken "Om".

