Dagens rubrik

Jag undrar bara Expressen… Hur gör man när man ligger och är mystiskt död? Ordet mystiskt är för mig starkt förkippat med mystik och det övernaturliga. Jag ser framför mig hur liket ligger på en lite avsides plats svept i dimmor och ser ut som att ha dött på ett mystiskt sätt, typ blivit ihjälskrämd. Jag kan ju tycka att en bättre synonym hade varit ”oförklarligt”. Detta blev ju bara… mystiskt. Men det drog i alla fall igång min fantasi!

Kommentering öppen 10 dagar. För regler se under fliken "Om".

