Pyjamastävling

Jag brukar roa mig med att läsa mammabloggar, de är på nått sätt så gemytliga och äkta! Det är svårt att förklara vad som är så speciellt, men eftersom de är populära är det nog många som förstår vad jag menar ändå. I en trevlig blogg skriven av en tjej som kallar sig Apan tävlas det just nu om en snajdig pyjamas från Polarn & Pyret. En röd med blåvita ugglor! Jag har gett mig in i fajten, den hade varit trevlig att ge till min syrra som väntar barn nr 2 till årsskiftet. Tävlar gör man här: http://guldgris.wordpress.com/2010/10/11/tavling-vinn-en-pyjamas-fran-polarn-pyret/

För 10 minuter sen öppnade jag kylen för att se vad som fanns att göra frukost av idag och jag kan säga att det var inte mycket… det var snarare inget. Så jag fick äta den äckliga lingonglassen till frukost. Nu ska jag städa badrummet för glatta livet och spraya Mögelbort på våra mögelsvarta fogar. Man får passa på när karln ska vara borta till natten för han klagar annars så på doften av klorin.

Kommentering öppen 10 dagar. För regler se under fliken "Om".

