Köpeglass

Här kommer ett banalt blogginlägg:

(Bilden har jag helt fräckt snott från SIA:s hemsida genom att göra en print screen och sen klippa ut i paint. Batteriet i digitalkameran är inte laddat)

Igår var jag lat och köpte glass istället för att göra den själv, ja det händer faktiskt fortfarande.

När jag stod vid frysdisken såg jag en nyhet från Sia, gräddglass med lingonsmak i 0,5 l förpackning. Spännande tänkte jag, men… Usch och fy och blä säger jag bara! Glassen smakar OST, och inte ost som i philadelphiaost så det blir cheesecake-smak utan ost som i hushållsost. Ingen hit alls! Inte ens bitarna av digestivekex är goda, de smakar faktiskt inte mycket alls förutom lite salt och lite grahamsmjöl.

2 thoughts on “Köpeglass

    • Hehe, ja jag tycker det är roligt och så blir det grymt gott! Dessutom värmer det i själen när man vet att allt man har i är ekologiskt och inga konstigheter.

Kommentering öppen 10 dagar. För regler se under fliken "Om".

