Dockan 19931227-20100919

Sommaren -94 när vi båda var två små flickor

Så har dagen jag bävat för ett bra tag kommit. Mamma ringde i morse och berättade att min älskade lilla persika Dockan gått vidare till de sälla jaktmarkerna. Jag vet knappt hur jag ska känna eller om jag ens har förstått och jag orkar inte skriva så mycket mer just nu. Tårarna strömmar ner för ansiktet. Älskade lilla katt. Det kommer aldrig finnas någon mer som du.

Sometimes I wish
That innocence would never end
Although memories will fade no, no
Time will never take them away

Yesterdays have been and gone
Summer days that seemed so long
All the things we did
When we were young

Inlägg om bl.a. hennes 16årsdag https://tildaf.wordpress.com/2010/01/05/jag-fick-just-ett-mail-fran-blogg-se/

One thought on “Dockan 19931227-20100919

  1. Ååh, va sorgligt det är att mista en kär vän! :(

    Vet hur det känns. Det gör så ont och man kan inte förstå.
    Efter en tid börjar man kunna tänka på alla de fina minnen man har ihop :)

    Vi bär med oss våra kära i våra hjärtan, även efter att de ”gått vidare” :) Så på sätt och vis lever vi alltid kvar.

Kommentering öppen 10 dagar. För regler se under fliken "Om".

