Je ne parle pas idiot

Aj dån’t andörständ vatt jår sejing, aj dån’t spik idiot. Ja det är alltså min replik som jag önskar att jag vågade använda lite oftare när inget annat funkar.

*suck*

Jag borde inte vara inne på Familjelivs forum, jag blir så förbannad på alla idioter som släpper sitt digitala munväder där. PUH! Lysande exempel. Nyss kastade jag t.ex. mig på sängen och ströp täcket medan jag skrek elaka ord till det. Det är vad vissa människor på FL gör med mig.

Nej nu får jag hitta på nått vettigt istället innan jag får hjärnblödning av idiot overload.

Kommentering öppen 10 dagar. För regler se under fliken "Om".

