ARGGGHHH!!!

Nu har jag precis kommit hem från anställningsintervjun. Initialt kände jag att det gått både bra och dåligt, men nu inser jag att det antagligen gått dåligt! I stressen över att på 1,5 dagar förbereda mig inför intervjun glömde jag bort att förbereda mig inför frågorna, och nu när jag läser på såna fina siter där de berättar hur man gör det bästa intrycket märker jag att jag tabbat mig rejält. I mitt huvud hade jag förberett mig på helt andra frågor. Nåja…

Intervjuaren berättade att det var många som sökt och hon sa att jag skulle vara glad och nöjd över att jag blivit utvald att komma på 1:a intervjuomgången. 2:a omgången blir om ca en månad och hela rekryteringsprocessen ska vara färdig till efter midsommar. Jag får hålla tummarna för att det går vägen ändå.

Kommentering öppen 10 dagar. För regler se under fliken "Om".

