Ändring på torpet!

Inatt bestämde jag mig.

Jag ska reducera den tid jag sitter och slösurfar vid datorn!

Efter att igår ha läst en del artiklar om ungdomars internetvanor (inte för att jag tekniskt sett är ungdom längre, men ändå) och tänkt efter angående mitt eget internetanvändande insåg jag att det fick vara nog. Det har helt enkelt blivit för mycket, mer än vad jag ens har lust att erkänna för mig själv, och jag spelar inte ens WOW!

Till en början kommer nog detta ha en mycket positiv inverkan på slutspurten av mitt examensarbete, efter min examen när jag är arbetslös kommer det kanske ha den inverkan att vårt hem blir helt otroligt rent och välstädat, men antagligen även att en hel del jobb blir sökta. Självklart kommer jag även att fortsätta blogga, det tycker jag är utvecklande så det är inte samma sak som slösurfande.

Det är dags att leva mer i den verkliga världen!

Kommentering öppen 10 dagar. För regler se under fliken "Om".

