Hahaha!

Jag sitter här i godan ro och läser Lady Dahmers blogg medan jag med jämna mellanrum asgarvar åt inläggen. Egentligen upptäckte jag den för ett bra tag sen, men jag har inte börjat läsa ordentligt förrän nu. Eftersom hon skriver så sjukt bra och roligt arbetar jag mig nu framåt från år 2008.

Sambon fixar med musik både med elgitarren och sina synthar samt datorn. Som sagt var satt jag här i godan ro när han drämde på en låt på hög volym. Han sänkte snabbt och jag tänkte inte mer på det förrän den började gå andra vändan. Plötsligt börjar jag lyssna  ”uh uh come on… RRRRRRRRRRRRRASTA!!!” och så nån poppig reggiemelodi. Eftersom det verkligen inte är hans musiksmak frågade jag honom vad fasen det var han lyssnade på. Då han var en aning försjunken i sin kreativitet tog det ett par frågor innan jag fick ett svar. Uppenbarligen är låten inlagd i ett program som heter Guitar rig. Nu sitter han istället och spelar elgitarr med med lite härligt metalsound. Mycket bättre än ”RRRRRRRRRRRRRRASTA popi poho pohoo”!!!

Kommentering öppen 10 dagar. För regler se under fliken "Om".

